mehmedinho50 TSKara61 kardes senin bu ts nin formalari ile hic bilgin varmi acaba ve bunlar hic tanitim felan yapmayacakmi ?????????
TSKara61 Ağustosun ilk haftasında tanıtım yapılacakmış. Bir beyaz forma, bir bordo, bir mavi, bide bordo-mavi forma olacakmış.
Venom Trabzonspor formasında göğüsteki avea yazısı güzel olmamış, çok sönük duruyor ve ayrıca sağ taraftaki a'nın sapı kalın olmuş:) Gerisi çok güzel.
husin BJK nin formaları hazır 1 forma nın şortu kaldı onuda yapıp yayınlicam... [/QUOTE sabırsızlıkla bekliyorum...
mehmedinho50 Orjinal Mesajı Yazan: TSKara61 Ağustosun ilk haftasında tanıtım yapılacakmış. Bir beyaz forma, bir bordo, bir mavi, bide bordo-mavi forma olacakmış. Bilgin icin sana tesekkür ederim kardes.;)
ckuleyin acilllll yaw fatal bende we turka06 var ama türk ligindeki takımların formalarını yenileyince yani oyuna yeni forma atınca forma kaymış çıkıo lütfen yardm edinnn
ortansevin Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: ortansevin ;) ortan abi bu gerçek formamı ? evet deplasman forması ;)
mehmedinho50 kardesler ben kac haftadir hep kaleci formam bozuk oynuyorum su ts gk nin model nosu bilen varsa bana bi söyleyebilrimi lütfen. Fatal usta 37 demisti o olmuyor ama.
mehmedinho50 usta onuda denedim oda olmuyo, sen bana su listenin linini versene usta hani gösteriyorya hangi template icin hangi model numara kullanilacak diye.