FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: c_as17 böyle değil sanki evet model uyuşmazlığı var umbronun hazır templatesine yaptım ama olmadı yeni template ye yapılmış bu gk ler...
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: quiksilver1986 beşiktaş'ın yeniz sezon formalarını yaparmısınz yüksek ricamla? yapcam...:)
FaTaL? Orjinal Mesajı Yazan: turkishgamecenter B36 Torshavn'ın formalarını yapar mısınız? belki sonra yaparım ama resim koysan ii olur çünki o takımı daha önce hiç duymadım ???
turkishgamecenter B36 Torshavnla ilgili resimler: Bu da formanın ön bölüm sponsoru bu da adidas logosunun üzerindeki çam ağacı sponsoru bu da logo
yashh26 Mesaj atmayalı uzun zaman olmuş :) . Neyse Fatal formaların guzel arkadasım Beşiktaş formalarına gelince yakın zamanda reklam logoları değişecek şu yeni cola turka logosu olacak güncellersin bir güzel. Başarılar
FaTaL? Beşiktaş ın Seti bitmek üzere son 1 forma kaldı onuda bitirim yayınlarım... ama önce siyah formadan görüntüler :):D