vallaha FaTal? abi süper olmus ellerien saglik.
FaTaL? abi senden bir ricam olacakti. Bügün TS apoel macinda ilk kez cubuklu formayi giydi ve ben o formayi bir türlü yapamadim, sen yaparsan cok sevinirim abi.
zamanin olunca yaparsin abi hic acelesi yok ;)
Buyur bir kac resim:







Biraz cok oldu ama ..... :D
;)