LESYAMN Selam arkadaşlar bende winning eleven 9 var ve oyunu yükleyemiyorum yüklerken 0_sound.afs dosyaı yok diyor yardım ederseniz şu dosyayı bulalım arkadaşlar elinizde olan varsa uploada ederse çok sevinirim emeklerinize sağlık şimdiden teşekkürlerr
.._ etCantiMmm _.. bende de we9 war ve aynen 0_sound.afs dosyasında hata war. ama bende oyunu yüklerken deil de gold patch yüklerken sorun weriyor. dkz studio programında importladıktan sonra EDİT-REDUCE SİZE OF FİLES tıkladığımda hata weriyor. ben senin yardımına ulaşamayacağım fakat hazır konu açılmışken bunu da sorayım istedim. yardım eder misinz?
LESYAMN arkadaşım ben hatanın sorunun uğraşırken buldum ilk önce dosyanın içinde bulunan e_sound.afs dosyasını farklı bir yere kopyala mesela masa üstüne ;) ondan sonra dosyanın adını 0_sound.afs olarak değiştir ad değiştirden yaparsın ama .afs uzantısını yazma daha sonra bu dosyayı al oyunun içine at ve oyunu kur oyun tıkır tıkır çalışıyor ben şu an oynuyorum dediklerimi yaparsan olacaktırr :)))
.._ etCantiMmm _.. Orjinal Mesajı Yazan: LESYAMN arkadaşım ben hatanın sorunun uğraşırken buldum ilk önce dosyanın içinde bulunan e_sound.afs dosyasını farklı bir yere kopyala mesela masa üstüne ;) ondan sonra dosyanın adını 0_sound.afs olarak değiştir ad değiştirden yaparsın ama .afs uzantısını yazma daha sonra bu dosyayı al oyunun içine at ve oyunu kur oyun tıkır tıkır çalışıyor ben şu an oynuyorum dediklerimi yaparsan olacaktırr :))) çok saol kardeş . daha denemedim ama genede saol...!:) :D
mrzac05 Winning 9 0_sound.afs hatası verıyo yazılanı yaptım ama rar arsıvınde cıkaran bırı bana verebılırmı acaba oyunu kuramıyorum bıle lutfen ııı gunler
aLperrr bak eğer sende oyunun cd si varsa ilk önce onu aç. sonra orda dat die bi dosya olcak. onun içinde vardır. eğer yoksa beni bul ;) alper-guler@hotmail.com
aLperrr tabiki sölemeyi unuttum onu Bilgisayarım/Yerel Disk(hangi diskinde kayıtlıysa onu aç) /Prog. Files/KONAMI/Winnin Eleven 9/dat ın içine kopyala aradığın afs programını