kardeşler başlıktan da anlaşılıyor zaten
ben wdl de beşiktaşa matias delgadoyu aldım alırken değeri 100.000 $dı 300.000 $a aldım.iki gün çinde değeri 1.800.000$ oldu ama adam stanbula alışamadığını söyledi adamın morali süperb zaten 5 te 5 yaptım lderim herkezin morali süper ama bu adamın personal kısmından gitmeyi düşündüğünü söylüyor.
fm 2005 te peralta yı almıştım o da aynı şekilde gitmek istiyorum dedi ama onu eve yollamıştım haberde öyle bir seçenek vardı.
acaba delgado da çıktı da skinim aurora olduğu için gözükmedi mi.çünkü wdl yi yüklerken de real fxtures seçeblmek için skini değiştirmek zorunda kalıyorduk
başına böyle birşey gelen veya bana yardımcı olabilecek var mı???