And1verson şimdi bende We 10(ps2) yarı ingilizce yarı japonca war.benimde buna ingilizce yama yapmam için full japonca isosunu indirmem gerek oda çok uzun 4.2 gb lik bi iş .o yüzden we 10 na full japonca yaması yapıp sonra onuda iso haline getirebilirmiyim?*