aRiZen arkadaşlar windows live messenger da kişilerin nicklerindeki renkler görünmüyor yerine # $ gibi simgeler çıkıo sanki tanımıomuş gibi sorun ne bilen varmı plus la herangi bi ilgisi olabilirmi?
.Dennis. renkler sadece pluslarda görülür!!! msn msg 7.5 in plus ı doğal olarak win live msnger ı desteklemio...win live msnger ın daha plus ı çıkmadı cumartesi çıkcak ...
Exvision Yeni çıkacak plus renklendirme konusunda kullanıcılara çok kolaylıklar getiriyor.. Eski kodların yerine yenileri alıyor.. Buyrun size Plus Live'ın isim renklendirme paneli ;)
.Dennis. Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Yeni çıkacak plus renklendirme konusunda kullanıcılara çok kolaylıklar getiriyor.. Eski kodların yerine yenileri alıyor.. Buyrun size Plus Live'ın isim renklendirme paneli ;) waay güzel gözüküo!!!