Brezilyalı oyuncumuz Marco Aurelio, Türkiye’de mutlu olduğunu, takımının menfaati için Türk vatandaşı olma teklifini kabul edeceğini açıkladı. Aurelio, "Milli takımda oynamak benim için güzel bir şey olur" dedi.
Vatandaşlık işlemlerine başlamak için, Türkiye’ye dönen Aurelio, Acıbadem Hastanesi’ndeki sağlık kontrollerinden önce yaptığı açıklamada, kendisinden istenen belgeleri beraberinde getirdiğini bildirdi. Vatandaşlık başvurusu için kulübümüzün kendisini yönlendirmesini beklediğini belirten Marco Aurelio, “Ben ve ailem Türkiye’de olmaktan her zaman mutluluk duyduk. Türkiye’yi seviyoruz. Milli takımda yer almak benim için güzel bir şey olur