ilginizi çeker mi bilmiyorum ama işe yarayabileceğini düşündüm. bu konu altında herhangi bi enstrüman çalan varsa yazabilir; grup kurmak, kurs/ders almak, o enstrümandan edinmek gibi konularda yardım edilebilir. hatta yine enstrümanlar hakkında merak ettikleriniz veya çalan birine sormak istediklerinizi sorabilirsiniz. dahi özel ders almak/vermek isteyenler bile çıkabilir. aradım biraz ama bulamadım forumda buna benzer bişey, faydalı olabileceği kanaatindeyim.
başlamak gerekirse, çok merak edilen, çok tanınan bi enstrüman olmasa da ben tanbur çalıyorum, daha doğrusu bir seneyi aşkın bir süredir öğrencisiyim. tanbur hakkında, daha geniş olarak klasik türk musikisi ve sazları hakkında sormak istedikleriniz varsa bildiğim kadarıyla cevaplamaya çalışacağım.