LENNOX Arkadaslar, weturka06'ya guncellenmis optionfile bulunuyomu ? yani son transferler yapilmis, yeni formalar falan filan.. yoksa daha cikacakmi ?
TUTUKLU aaaahhhh arkadaş aahh...şu sorun bıtmedi gittii..kımse el atmak ıstemıor herhalde..:S formalar olmuor yaw...we turka da:(