babandır lan uyuz siz yazınca hatalı olmuyo benim her yazdığım konu hatalı diye kilitli konu yapılıyo ulan bi rar şifresi yazıyoruz reklamlı diye kitliyorlar konuyu. ulan ben napıyım şifresi öyle sen üstüne alınma hemen uyuz lafını
sen bana uyuz dediğin için uyuz babandır....:mad: :mad::mad::mad::mad::mad::mad: