mertkerem tsl ve tr spiker yamasını kurdum tsl takımı secip oyuna baslayınca oyuna girdiği gibi oyhundan atıor bana bi yardımcı olurmusunuz
BaHaBaBa_ Orjinal Mesajı Yazan: mertkerem tsl ve tr spiker yamasını kurdum tsl takımı secip oyuna baslayınca oyuna girdiği gibi oyhundan atıor bana bi yardımcı olurmusunuz Oyunu sil baştan yükle:)