Oyun hakkında herkes defanstan yakınmış, ancak bugüne kadar oynadığım maçlarda 5-6 gol yediğim olmamıştır pek. Eğer defansta bariz hatalar yaparsanız gölü yiyorsunuz zaten. Hatta gölü yemeden önce golün geldiğini hissedebiliyorsunuz. Örneğin, atağa kalktığınız anda defans oyuncularınızdan birini ileriye çıkartmışsanız, gelen kontra atakta gol yeme olasılığınız oldukça yüksek. Özellikle rakibiniz top tekniği ve fizik gücü yüksek olan ibrahimoviç gibi adamsa... :)
WE ve PES serisinde eksiklik olarak gördüğüm en önemli şey; Fifa serisinde bulunan bir özellik.
Bildiğiniz gibi Fifa'da atak yaparken, topa sahip olan futbolcunun yanından gelen diğer elemanın L2 tuşuna basılmak suretiyle ileriye doğru fırlaması. Böylece ileriye kaçan oyuncuya çıkartabileceğiniz güzel bir ara-pasıyla tehlikeli ataklar gerçekleştirebiliyorsunuz.
WE'de sinir olduğum konuya arkadaşlar değinmiş zaten. Kalecilerin uzaktan ve üzerine gelen topu sektirmesi. Üstelik topu göstere göstere gelen rakibin önüne sektirmesi sinir bozucu oluyor. Yani sektiriyorsan en azından daha tehlikesiz alanlara sektir dimi? Penaltı noktasına yada yattığı köşenin tersine, kale önüne doğru sektirmemesi gerekir bence.