Orjinal Mesajı Yazan: C.Ronaldo81
kardes bir sorum var
kaleci öyle nasil öne cikartabiliyorsun
yani kornerde?
Kardeş Maçın Son dakikasında korner olursa kaleci de gelir zaten, son dakika oldugu için yani , sen öne çıkartamıyorsun kaleciyi, sadece son dakikada kendisi geliyor kornere.