Arkadaşlar, milli takımlara baktım zmn en azından bendeki oyunda avrupa tamam gözüküyor ama afrika asya gibi kıtalarda takım sayısı çok az Okyanusya yok gibi, bunun bir ayarı mı war yoksa oyun böle eksik mi? Dünya kupasında olan şu andaki nerdeyse 7-8 takım hiç yok...