KarponE Orjinal Mesajı Yazan: casusfb1907 dostum banada forma yaparsan sevinirim. isim : ömercan no : 8
Ozzy_AFR Orjinal Mesajı Yazan: KarponE Ozzy: eywallah.Bende tek renk sanıyodum:d banada kırmızı-beyaz yap bide zahmet olmassa:p eline saglık
SkyJacker. Orjinal Mesajı Yazan: KarponE Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: casusfb1907 dostum banada forma yaparsan sevinirim. isim : ömercan no : 8 teşekkür ederim. sen bunları photoshoptan mı yapıyorsun ?
KarponE Orjinal Mesajı Yazan: Sasa_Ilic_22 Abi sen böyle tek tek uğraşacağına linkini ver herkes kendine göre yapsın neyin linkini ben bunlari fotoshop ile yapiyorum :)
Ekselans baba süpersin bende istiyorum walla 23 - The Devil. forma borda olursa çokk sevinirim... eline sağlık şimdiden :)