selam bende ki oyun iki cd . iki cd'de de ziplenmiş halde oyun 1. cd yi takıp zipli dosyayı kendi bilgisayarında ( kendi seçecein ) bir dosyanın içine açıyosun bitince senden 2. cd yi takmanı istiyecektir onu da taktıktan sonra tamam diyorsun ve açmayı bitirince oyunu açtığın dosyaya giriyorsun.dosyanın içinde setup var oraya tıklayıp oyunu kuruyorsun kurulumda senden oyunun şifresini istiyecektir.şifreyi yazdıktan sonra crack dosyasını da yaptıktan sonra oyunu oynaya bilirsin.yapamazsan h_ky21@hotmail.com dan bana ulaşabilirsin