_KoreSh_ Evet Arkadaşlar skins Yapmaya başladım ilk olarak Terminatör Arkadaşlar İstek verebilirsiniz. Ve Elvis
cj_melo bunları bn gencligimde oynardım ama gusel biliorum su termınatoru polis skinin uzerine yapmıssın gusel calısma gta3 olsaydı yapardım skinleri ama san andreas var bnde eline saglık yinede basarılarrrının dvmını dilerim
The Groove Orjinal Mesajı Yazan: cj_melo bunları bn gencligimde oynardım ama gusel biliorum su termınatoru polis skinin uzerine yapmıssın gusel calısma gta3 olsaydı yapardım skinleri ama san andreas var bnde eline saglık yinede basarılarrrının dvmını dilerim gençliindemi oynardın. şmdi çk mu yaşlsın??:D:D:P