Konu saçma bu arada onur abi mesaj yazma mesaj sayının 1903 olması ayrı bi konu tam oturmuş şimdi size bi kitaptan dizeler:Galataasaray ve Fenerbahçe **resmii **olarak futbol oynamıyordu.Beşiktaşlı gençler Validçeşme'de konuşuyorlar eğleniyorlardı.İçlerinden biri TAşkışla yönünü gösterdi:
-Bakın akevkere... Taşkışla yanıyor!
Haydi gidip bakalım orda ne oluyor?
Koşarak gittiler amaçları yangını görebilmek hatta yardım edebilmekti.
Oraya geldiklerinde ilgilerini başka bir çekti.O bölgedeki ingilizler bir çeşit spor yapıyorlardı.İki takıma ayrılmışlar.Bir topun peşinde koşuyorlar sayı yapmaya çalışıyorlardı.Hayranlıkla bir süre onları izlediler.
Bu oyunu bizde oynayamazmıyız
-OYNARIZ
AmA NASIL topumuz yok ki?
Alalım şu topu kaçalım!
Olmaz ayıp olur
O sırada top önlerine geldi."ALALIM ŞU TOPU KAÇALIM" DİYEN katip teyfik dayanamadı...Topu aldı ingilizlerin şaşkın bakışları arasında kendilerini kaybettirmişlerdi...