Baki Mercimek İmzayı Attı
Yeni transferimiz Baki Mercimek, BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde İkinci Başkanımız Murat Aksu ve Yönetim Kurulu Üyemiz Bülent Deriş’in de katıldığı törende 2 yıllık sözleşmeye imza attı.
İmza töreninde konuşan İkinci Başkanımız Murat Aksu, Baki’nin çok yetenekli bir oyuncu olduğunu belirterek, “24 yaşında genç bir oyuncuyla anlaşmış bulunuyoruz. Kendisi Ajax’ın alt yapısında yetişmiş yetenekli bir kardeşimiz. Hocamızın Milli Takım seçmelerinde görüp ısrarlarla istediği bir oyuncuyu Beşiktaşımız’a kazandırdığımız için mutluyuz. İnşallah kendisi de burada Tigana’yı mahçup etmez ve başarılı olur. Bu transfer her iki tarafa da hayırlı olsun