son 1 haftada en çok beğenilen,konuşulan,belki de izlemekten sıkılmadığımız tek reklam..
dansçılar ve kareograf güney afrikalı,ve reklamda orda çekilmiş.tabi müzik ve reklam fikri Türklerin..
120 dansçı ve yaklaşık +80 kişilik kadroyla (kameraman vs.) oluşturulmuş reklam..temmuz sonuna kadar tvde gösterilcek..
bugün bu reklamla ilgili bi program bile yaptılar,hazırlık aşamaları falan,acaip uğraşmışlar valla.
o kadar hoşuma gitti ki bu reklam böle bi konu açim dedim,sizin de görüşlerinizi merak ediyorum açıkçası.reklamlar böle olsun,30 dk olsun:p
+bildiğiniz yaratıcı,hoş reklamlar varsa burda paylaşın:)