Mad_Dragon ben bu sitede yönetici olsam seni (ume'yi) yama takımından çıkarır ve banlardım.resimleri bize face diye yutturmaya çalışıyo :mad: :) gerçekten harika bi face daha.ellerine sağlık ;)
Zombie Ali Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon ben bu sitede yönetici olsam seni (ume'yi) yama takımından çıkarır ve banlardım.resimleri bize face diye yutturmaya çalışıyo :mad: :) gerçekten harika bi face daha.ellerine sağlık ;) Valla Senin Mesajı Okurken Ne Diyo Bu Die Şaşırdım..Baktım Espri Yapıyomuşş... :D Bu Arada Süper Face Umut..
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: Michael Owen Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon ben bu sitede yönetici olsam seni (ume'yi) yama takımından çıkarır ve banlardım.resimleri bize face diye yutturmaya çalışıyo :mad: :) gerçekten harika bi face daha.ellerine sağlık ;) Valla Senin Mesajı Okurken Ne Diyo Bu Die Şaşırdım..Baktım Espri Yapıyomuşş... :D Bu Arada Süper Face Umut.. aslında artık çok sıkıcı olmaya başladı bu şaka :) çok yaptım bunu artık yemezler ve sıkıcı bi şaka :)
fatih...07 ya allah aşkına ume insan ol.nasıl faceler bunlar yha nasıl yapabiliyosun.helal sana klavyene mousene programına gözüne eline gönlüne sağlık...!
Immune Runje olağanüstü harikulade fevkalade outrageous vs. :eek: :eek: :eek: ama podolski üzerinde biraz daha çalışma lazım.tam olarak bilmiyom neresinde sorun var ama bi yerinde var işte halledersin sen ;)
Life. abi verdiğin linklerin hiç biri çalışmıo nerdeyse bi daha gözat bu arada çok başarılısın ilerde 1 numaralı Face yapımcısı olursun bi de bunu hangi progrmla yapıon sölesen sevinirim