Tarih boyunca zirvedekiler hep kötülenmiştir. Çünkü onu istemeyenler ve çekemeyenler olur. Ezik duruma düşmeyi yediremez kendilerine. Kendileri zirveye çıkmaya çalışma yerine, zirvedekini aşağı çekmeye çalışırlar. Bilmezler ki zirvedeki kişinin yanında yüzlerce insan vardır ona destek veren. Aşağıdakiler ne kadar çekerse çeksin gelmez o zirvedeki. Çekmeye çalışırlar ama gittikçe uzaklaşırlar nedense ondan. Bilmezler ki kendileri bir bataklığın içindedirler. Ne kadar çırpınmaya çalışsalar da sonları bellidir. Helak olmaya mahkumdur onlar.
Umut sen de aynı durumdasın. Şu an zirvedesin ve doğal olarak seni çekemeyenler var. Senin yapman gereken bu bataklıktakilere sırtını çevirip kararlı bir şekilde ilerlemektir.