03Gs1905 BMP update.Model süper. PS2 için uğraşmayın boşuna bu facelerin hiçbirini kullanamazsınız.O-Edit kullanıldığı için..
Roobydal peki xbox360 kullanılabilirmi sana zahmet bi araştırsan iyi olur 03gs1905. yani açıkçası face için benim hevesim kaçtı bu oyun pc'de pek sarmıyor dostum...
powerci kardes çalışmaların başarılı senden bi isteğim var cihan haspolatlının nedense face sini yapanı görmedim yaparsan cok sevınırım teskler
cracks pes5 facelerin daha çok hoşuma gitti pes6 içinyaptığpoın facelerde bi sivrilik var..anlatamadım ama nese :D