Ume eyw saolun ha owen bu arada bu aralar 3-d model ve saç üstüne yoğunlaştığım için bmplere yeterli özeni gösteremiyorum ama yinede senin görüşün
marmara58 kardes cok guzel yapmıssın elıne saglık ama bırsey sorucam bu jpg resmı nasın bın dosyasına cevırıcez
nahsan_tan Orjinal Mesajı Yazan: thierry_14 Orjinal Mesajı Yazan: Ume Appiah mükkkkemmel muhteşem supeer harika :D saçları yok appiahın kardeş