AleXsandro1907 lampard ile beckham harika olmuş eto o nun da yanaklarının altı bi garip olmuş ama o da çok güzel
Immune Beckham'a alıştık artık..Çok güzel ama ben şahsım adına bu herifin facelerini görmekten sıkıldım:)
Ume Orjinal Mesajı Yazan: theboyy ewt ya bunların downloadları yokmu 20 facelik facepack yapılıyor kaldı 7 face;)
alexandro06 arkadaslar luganonun resmini bulsanızda birazda luganoya calıssak.adam cuma gunu gelio facesi yok daha:D