böyle saçmalık olmaz ya ... fifa da bile boyle seyler yok konamıden beklemezdımm...::D
___________________________________________________________________________-
Düzenleme sebebi: Türkçe'yi biraz daha olsun düzgün kullanalım.
Yazdığın mesaj:
bole sacmalık olmaz yawww ... fıfa da bıule boel selr yokk konamıdehn beklemsedımm...:::::::::::::