hilesiz hurasız oyuncuların rakibin arkasına geçip hamle yapmasını beklemediği, ortaların kilitlenmiş bir şekilde sürekli en arkadaki adama yapılmadığı, oyuncuların toptan kaçmadığı, hücum ve savunma anlayışının cez sahasına bir sürü adamla yığılmak olmadığı bir oyun istiyorum . Başka çok şey mi istiyorum Konami'den. Varsın grafik falan iyileştirmesinler ama her oyunda kendilerine bu hatalardan dolayı laf ettirmesinler(garip gelmesin 5-4-1 bile denedim herkes girmesin ceza sahasına diye 7 kişi sürekli dalıyor içeriye forvet defansa kaçıyor vb.)