benim oyunda geliştirilmesini istediğim üç şey var
1. bol bol hareket olsun iki harekete bağlı kalmayalım yani doğal çalımlarda olsun
2. sakatlık konusu en uyuz olduğum konu adamın omzuna vuruluyo adam her seferinde ayağından sakatlanıyo hani böyle elden kafadan falan sakatlanırsa daha gerçek olur bence
3. seyirci tabiki gerçekçi olursa daha iyi olur ve atmosfer olması lazım
BU KADAR