
Belirsizlik Bitsin!
Yarın Olağanüstü Genel Kurul toplanacak. Başkanvekilimiz Nihat Özdemir daha önce yaptığı bir açıklamada 17-18 Haziran olarak açıklamıştı Olağanüstü Genel Kurul tarihini. Şimdi bir de kulübümüzün durumuna bakalım; Ortada hiçbir başkan adayı yok. Açıklanan yönetim kurulu listeleri yok. Ne başkanımız Aziz Yıldırım ne de başka bir isim başkanlığa aday olduğunu açıklamadı. Böyle bir durum bırakın Türkiye'yi, dünyada görülmüş müdür bilmiyoruz. Milyonlarca Fenerbahçeli bu belirsizliğin bir an önce dağılmasını, başkanımız Aziz Yıldırım'ın adaylığını açıklamasını, 100. yılda bizlere her branşta zaferler yaşatacak güçlü bir yönetimin göreve gelmesini bekliyor...
Bizler Aziz Yıldırım'ı seviyoruz, güveniyoruz. Yaptığı icraatlara bakarak Fenerbahçemizi hakettiği yerlere taşıyacağına inanıyoruz. Burada Aziz Yıldırım'a düşen görev de bellidir; Eğer sağlığı ve başka nedenler geçmişte olduğu gibi başarılı bir başkanlık yapmasına elveriyorsa biran önce adaylığını açıklamak. Birçok saygın isim, Aziz Yıldırım'ın göreve devam etmesini istediklerini ancak aday olmayacaksa göreve talip olduklarını söylüyorlar. Yani Fenerbahçe'de başkan adayı yok değil var. Ancak herkesin ilk tercihi Aziz Yıldırım'ın göreve devam etmesi. Bu isimlerin önünün açılması, ne yapacaklarına karar verebilmeleri için Aziz Yıldırım'ın göreve devam edip etmeyeceğini hiç vakit kaybetmeden kamuoyuna açıklamalıdır. Hiç kimsenin milyonlarca taraftarımıza bu belirsizlik ızdırabını yaşatmaya hakkı olamaz.
Yarın Olağanüstü Genel Kurul günü. Biliyoruz çoğunluk sağlanamadığı için haftaya kalacak. Ama Türkiye'nin en büyük kulübünün geleceğison birkaç günlük bir zaman diliminde alınacak kararlara sığmaz. Sayın Başkanımız lütfen adaylığınızı açıklayınız. Milyonlar bunu sizden istiyor. Yürüyüşler yapıldı, bütün camia ayağa kalktı, öndegelen isimlerimiz sizi hep destekledi. 100. yılımızda başkanımız olarak sizi görmek istiyoruz. Ama olmayacaksanız da bir an önce açıklayın. Çünkü hayat bir şekilde devam ediyor ve şayet daha önceki dönemdeki olduğu gibi başarılı bir yönetim gösteremeyeceğinize, Fenerbahçemize çeşitli nedenlerden dolayı katkaıda bulanamayacağınıza inanıyorsanız, istifanızı açıkladığnız gündeki pozisyonunuzu koruyorsanız, o günkü düşünceleriniz devam ediyorsa, aday olmayacağınızı açıklamanız en doğal hakkınız. Ancak şunu bilin ki; Siz yoksanız, camiamızın da desteğiyle bu zorlu görevi layıkıyla yapacak isimler vardır.
kaynak : http://www.antu.com/HaberOku.aspx?ID=4438