Lise 2 FM (Yıl boyu hep FM oynadım)
Türk Dili ve Edebiyatı: 5-5
Din Kült. Ahl. Bil.: 5-5
Tarih: 5-5
Milli Güvenlik 5-5
Biyoloji: 4-5
Fizik: 5-5
Kimya: 5-5
Matematik: 5-5
Geometri: 5-5
Biyoloji Uygulama: 4-5
Fizik Uygulama: 5-5
Kimya Uygulama: 5-5
Beden Eğitimi: 5-5
Devamsızlık: ilk dönem: 8,5 ikinci dönem: 10,5 TOPLAM: 19:D
Yıl sonu ort: 5.00 :D
Sadece 2 biyoloji dersim 4'tü onlarıda 5 yaptım.
Bu arada hiç 85 üstü alamama rağmen (ilk dönemde dahil) fizik derslerimi 5 düşüren hocama teşekkür ederim:) (2. dönem ortalamam 73'tü ama 5 düştü:))