
Partizan’ın simge futbolcularından biriyken, 24 saatlik bir operasyon sonrası transfer edildi. Cim Bom sezonun açılış maçında Ali Sami Yen’de Konyaspor’u 2-1’le geçerken, 2 golün altında da onun imzası vardı. Daha sonraları ise gitgide düşen performansı nedeniyle uzun süre yedek kulübesinde kaldı. ‘Gitsin mi, kalsın mı?’ tartışmaları yapıldığı sırada öyle bir Beşiktaş derbisi oynadı ki, Galatasaray’ın şampiyonluk yarışında varolduğunu, kendisinin de Türkiye’de kalıcı olduğunu ispatladı. 28 maç, 9 gol, 8 asistle sezonu tamamlayan Sasa İliç, Almanya’da konuştu.
‘Bir oynayabilsem...’
Hezimete uğradıkları 6-0’lık Arjantin sınavı sonrası konuştuğumuz İliç, Galatasaray’daki durumunun belirsizliğini koruduğunu açıkladı. Sözleşmesinin sürdüğünün altını çizerek söze giren Sasa, “Şu anda neler olduğunu ben de bilmiyorum. Ama Türkiye’de bulunmaktan, İstanbul’da yaşamaktan dolayı mutluyum