spl584 van nistelrooy fenerli degilim: juan: vesikalıgına ışık vuruyodu rengi ayarlıyamadım biraz cenesindede bozukluk var ama fernando torres: Ronaldinho:
Canerdude Nistelrooy ve torres iyi.Ama appiah olamamış. yüzü azcık ayarlarsan olur. kayık olmuş. Bi de renk tutmamış.oedit kullandın mı?
spl584 evet ya orayı macht clor yaptıgım halde yapamıyorum bi turlu cozemedım . ozellikle bufona sharpen verdım guneste kızrmıs gibi oldu :) Messi (maradonanın veliahtı)sac sitilini oyunun içinden secerek yaptım:
spl584 Yorumların için saol, kendimi gunden gune gelıstırmeye calısıyorum işte beckham: comments please :)
Canerdude renk tutturmada sorun var. Buffon fevkaladenin fevkinde ama şarapçı gibi olmuş yüz rengi. shevaya çok bişe diemicem çünkü en az 10 tane şeva gördüm ama hiç biri oyundakinin yanından bile geçemez.aimarın her şeyi ii ama rengi tuuturman lasım...
spl584 ya arkadaslar drogbanın sacını yapyım dedım (İD sini bilmedigimden c ronaldoya importladım) boyle cıktı acaba nerede yannıs yaptım acıklarsanız sevinirim.