Sınavdan önce birinci bölüm zor olacak ikinci bölüm kolay olacak diye bir söylenti vardı. Mantıklıydıda aslında çünkü bize atılan kazık ancak böyle telafi edilirdi. Ama ösym bizi şaşırttı, oks düzeyinde bir mat-1, türkçe ve sosyal vardı fakat mat-2 resmen elime verdi. ed-sos'da fazla zor değildi ama öyle mat-2'mi olur kardeşim. Kastınız mı var lan bize! Hem öys belasını çıkar, hemde kazık sor! Buradan sayın ösym başkanına İsmail Y.K.'dan "Allah belanı versin" isimli şarkıyı göndermek istiyorum..
Not: Öğrendiğim kadarıyla sosyal-2'yide kazık sormuş bu zibidiler..
edit: Aklıma geldi mat-1'de "5-(-2+3)=?" diye bir soru vardı, yok yok resmen bu ösym bizimle kafa buldu..