"BENİ HAİN GÖSTERMEK İSTİYORLAR"
Fenerbahçe'ye transfer olacağı yönündeki haberlerle gündemin ilk sırasından inmeyen Trabzonspor kaptanı Fatih Tekke sert çıktı !.. F.Bahçe ile anlaşmadığını, Avrupa'da oynamak istediğini söyleyen Tekke "Birileri beni basına satıyor" dedi..
Trabzonspor'un Takım Kaptanı Fatih Tekke, kendisinin yurt içinde değil, yurt dışında bir takıma gitmek istediğini ve bunu da 3 yıldır söylediğini belirtti. Trabzon'da yayımlanan Kuzey Ekspres Gazetesine açıklamalar yapan Fatih şunları söyledi:
"Ben yurt içinde değil yurt dışında bir takıma gitmek istiyorum. Bunu da ilk defa söylemiyorum, 3 yıldır söylüyorum. Hakkımda çıkan haberlerin onda birini bilmiyorum. Yöneticilerle de bu konuda konuşmadım. Konuşursam çıkıp haber veririm. Kimseyi bu konuda arayıp sormuyorum. Birileri beni basına satıyor. Ama kim olduğunu bilemiyorum. Benim söylemlerim dışında bir sürü şeyler çıkıyor. Oturulmuş konuşulmuş olsa bir şeyler söyleyeceğim. Yaşanan gelişmelerin hiçbirinden haberim yok. Bu kadar Trabzonspor'da mücadele ettik. Elimizden geleni yaptık. Beni hain olarak göstermek istiyorlar''
''İnsanlar birilerini karalamakla bir yere varacaklarını zannediyorlarsa yanılıyorlar. Ölene kadar bu camianın içerisinde kalmak istiyorum. Beni kötülemek isteyenler ne kazanacaklar, onu bilmiyorum. Ben Avrupa'da oynamak istiyorum. Bu benim acizane fikrim. Buna da saygı duyulması lazım. Herkes kendi kafasına göre bir şeyler yazıp çiziyor. Yok 'Fatih Fenerbahçe ile anlaştı', yok 'şu kadar para ve oyuncu verilecek', yok '100 yılın pazarlığı' gibi yazılar çıkıyor. Bıraksınlar yalan yazmayı. Ben anlaşsam 'anlaştım' derim. Ama beni hain ve kötü adam olarak göstermek istiyorlar. Bu emellerine ulaşamayacaklar.''
"Trabzonspor sayesinde bugünkü duruma geldim. Takıma katkılarım da oldu. Dört seneden beri Trabzonspor'un kaptanlığını yapıyorum. Kupalar aldık. Şampiyonluğu kıl payı kaçırdık. Tabi bunları söylerken arkadaşlarımla yaptık. Bunlara insanlar saygı duysunlar. Fatih'e bir teşekkür edilmesi gerekir. Ama kimse teşekkür etmiyor. 'Fatih ayrılacak' gibi başka şeylerle insanlar kafalarını yoruyor. Beni gören 'abi ne olur ayrılma Trabzonspor'dan' diyor. Ben de 'Avrupa olursa ayrılırım, başka ayrılmam' diyorum. Bundan başka ne söylemem gerekir?''