Shevchenko walla benim hakkında kötü bisey düsünme ama, bi forum kurallarını oku istersen, ya konuyu yanlıs yere acıyosun ya da konu baslıgın büyük oluyo. büyük baslık kullanmak yasak. aman kızma bana da ben sadece uyarıyorum :)