Orjinal Mesajı Yazan: kemer
aslında KONAMI Birçok Şeyi Bilerek Yapıor Bizim Editleyebilmemiz için ..
once okudugumda gulmustum ama cok mantıklı
adamlar kendileri alamıyor lisansı ve en azından editcilerin isini kolaylastırıp
daha cok satmayı dusunebilirler