Photoshop'u açıyoruz ilk önce tabi :)
Üzerine yazı yazmak istediğimiz resimi seçiyoruz ben avatarımı seçtim.
Horizontal Type Tool ile istediğimiz şeyi yazıyoruz ben nickimi seçtim :)

Yazımızı yazdıktan sonra shft+ctrl+m ile yada
resimde gördüğünüz buton aracılığıya imageready'e geçiyoruz.
Animation penceresinde resimdede gördüğünüz buton ile resmimizi kopyalıyoruz.Bizim 2 kere tıklamamız gerekiyor.

Kopyaladıktan sonra 3 adet resime sahip oluyoruz.3 resimden ilkininin gözünü kapatıyoruz 3.sünün ise gözünü açıyoruz.Daha açık bir şekilde aşağıdaki resimde görebilirsiniz.

Bu işlemi yaptıktan sonra bir diğer işlemimiz tween işlemi.Tween butonuna tıklıyoruz ve aşağıda belirttiğim değeri uyguluyorz.

En son işlem ise kayıt işlemi.Bunu "File >Save optimized as" şeklinde yada kısayoldan "ctrl+shift+ alt+s" şeklinde açıp .gif olarak kaıt ediyoruz.İşlemimiz bu kadar.
Ve Sonuç;

Kolay gelsin eğer olurda biri uğraşıp bu kolay işi yaparsa burada sergilerse mutlu olurum :)