emreke benim gamepad analoglu ama fifa 2006 world cup ta controllerde analog ve digital seçeneği yok yardım ederseniz sevinirim:confused:
emreke yok çıkmadı yani oyunda maça girince analog ile oynamak zorunda kalıyorum normal yön tuşlarını kullanamıyorum.