Zidane 5 Forma yapmaya basladim sevdigim takimlardan biri senegal: daha amatörüm ona göre yorumlar :D
Peshayat12 Orjinal Mesajı Yazan: H-KaN Bence cok kötü hele hele home çoook kötü benden sana - katılıyorum H-Kan bencede çok kötü yapmısın home yi gerçeği ile alakası yok