.exe leri görmek istiyorsun sanırım.Normalde Görünüm > Sütun Seç içerisinden o kısımlar ayarlanır fakat aradığın bu bölüm sütunlar sekmesinden deiştirilmez işaretli ve kapalı gelir oynayamazsın kutucuğundaki tik le.bence sen hani sekmeleri genişletiriz ya sağa sola doğru oynatarak aralarındaki çizgi olan kısımdan resimde işaretlediğim yerden tutarak sağa doru kaydır sen sanırım hızlı bi mouse hareketiyle Kullanıcı Adı kısmını Yansıma Adı kısmının üzerine bindirdin ;)
