arkadaşlar bende norton 2005 wardı , ilk kaspersky yüklemeye çalışırken onu otomatik silmeseçeneği wardı i onu uyguladım fakat kaspersky yüklenemedi yarım kaldı , böylece norton da tam silinmedi , en son mcafee yükledim ama norton tam gitmediği için sorun yaratıyo. office dosyalarını açarken ve internettten activex leri yüklerken hata verio nortonla ilgili, formattan başka ne yapabilirim :( :confused: