arkadaslar ben klube 3 tane oyuncu aldım. bunlardan bı tanesını ıstedıgım antranı uygulattım yanı oyuncu ortasaha ıdı bende ortasaha oyuncuları ıcın hazırladıgım kısma onu attım.ama dıger 2 oyuncu genel yarı zamanlı da antraman yapıyor onları ıstedıgım antraman kısmına atamıyorum.ustlerıne tıkladıgımda atmak ıstedıgım antreman programı sılık cıkıyor yanı secemıyorum.oyuncular gelelı 2 ay oldu.bunun sebebı nedır nasıl cozerım? yardımlarınızı beklıyorum dostlar...