AURELIO'YU GASP ETTİLER!..

Turkcell Süper Lig'de 2005-2006 sezonunun bitmesi ile birlikte ülkesine tatile giden Fenerbahçeli Marco Aurelio'nun tatili zehir oldu..
Önceki gece ailesi ile birlikte bir bara eğlenmeye giden Aurelio, bar çıkışında kimliği belirsiz kişilerin saldırısına uğradı. Brezilyalı oyuncuyu tartaklayan saldırganlar, Aurelio'nun üzerindeki 1500 dolar civarındaki parayı gasp ettiler. Saldırganlar Aurelio'nun arabasına da büyük hasar verdiler. Fenerbahçeli oyuncunun sağlık durumunun iyi olduğu ve yaşanan olay ile ilgili şikayette bulunduğu öğrenildi..