MaddDogg Defansın soluna Gökhan Kiraz ortasahaya Yıldıray ve alabilirsen Nuri forvete Tevfik Köse Nikola Zigic
ademirler vincenzo ıaquınta tek geçiyorum ben ayrıca drogbayıda tavsiye ediyorum. vincenzo yu 11€ aldım 21 + montella teklifi geldi bir sene sonra kabul etmedim..:) drogba ile harika ikili oluşturuyorlar
cevik fenerede zaten cok ıyı oyuncular var .. g.saraydan ergunu al. alexi sakın bırakma nurı ozgurcan sezer ozturk.. genclere onem vermek lazım ...