Bu galiba Danimarka'da ya yılın futbolcu seçilmişti,yada inanılmaz çok güzel oynamıştı.. Beşiktaş'a geleceği hakkında haberler çıktığında Danimarka'daki kuzenim bahsetmişti,çok iyi futbolcu duyduğuma göre. bazı maçlarınıda izledim,beğenmiştim.. ama son maçlarını izlediğim söylenemez..