yaa arkadsşlar enim bi sorunum varrrr
ben kariyere giriyorum ve herşey başlıyorum maçlarımı yapıyorum ve bütün maçlarımı kazanıyorum ama hala bütçem düşük oluyo ve eksilere kadar gelince kovuluyorum..bunun bir çözümü yokmuu yada neler yapabilirim ne olur yardım edin
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER