A.Kadir Merhaba Pes te giriş menüsündeki yazıları nasıl türkçe yapabilirim yardım ederseniz sevinirim
_Mystic_ bir tuşa basınız bölümünden bahsediyorsan e texti ggs ile aç 270 die arat ps2ye bas çıkan dosyayadaki resim bir tusabasınız resmidir ona göre sen değiştirirsin orayı
A.Kadir Hayır o değil menüdeki MATCH;MASTER LEAGUE;LEAGUE;CUP;TRAİNİNG.... menüdeki bu seçenekleri nasıl türkçeye çevire bilirim
_Mystic_ e text i dkz studio ile aç orada not defteri simgeli olan dosyalara (bir sürü dosya var)tıkla ordaki yazıları ingilizceden türkçeye çevir.