Çile bülbülüm çile!!!
abi bari bu resimleri koymasaydın
içim eridi ,
daha yeni evlendim. oyunun başından kalkamıyom zati hanım zopalayacak
sende tutmuş bide üzerine üstlük bize bu resimleri göstteriyon olacak iş mi şimdi bu
napcaz ben kafayı yicem bu tr yama konusunda,
millet krizde adamlar bari bi çıkıpta açıklama yapsalar
"yok kardeşim yapmıoz işte" diye ama tın
bu oyunu kimseye önermiyom boşanma nedeni falla :):):):)
ama sen yine de su site adını bize bi göndersen de bizde bi baksak
google da arama cubuğunda f yazdınmı bi milyon tane fifa manager tanımı çıkıyo o kadar aradık yok
birileri şu işe bi el atsa hiç fena olmaz valla