Dark_Blue Starda Her akşamüstü saat 16:30 da!!!! Dost ELVER ve Aysun KAYACI sunuyor!Eğlenceli bir rogram
bart_ Bugün izleyeyim dedim,aysun kayacı 'nın salak hareketleri çok sıkıcı,ve hepsini bitirmeden kapattım.. ha bide en sonunda izledim,bir insan bu kadar mı salakça dans eder(aysun kayacı) valla beni televizyondan iten etken oldu.
Shevchenko aysun kayacı'yı izlemek icin bazen seyrediyorum...bugün icim gitti mesela ah ah o neydi be :rolleyes:
Eyvallah valla bende aysun kayacı için izliyorum sanırım herkes onun için izliyor allahım böyle bir güzellik olamaz:D
Dark_Blue ya bende aysun kayacı için izliyorum...ben onun delisiyim yaaa gerçekten böyle bir güzellik olamazz....:)
Dark_Blue Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko aysun kayacı'yı izlemek icin bazen seyrediyorum...bugün icim gitti mesela ah ah o neydi be :rolleyes: ya abi 2 bölümdür kot giyiyo yaa:D:D:p nese bu akşam düzelir herhalde;)
gencfbdaywalker abi yapmayın o programı elisha cuthbert sunsa yine izlemem,dermişim elişşa diyince akan sular durur :D
Dark_Blue Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo Emre'den sonra Sonra Aycugumuzda biraz çikinleşme var sanki ama taş gibi hala :P yok beaa harbi hala taş gibi:P
Dark_Blue Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko o kim ya resmi warmı, güzel degilse aysun kalsın ya sunsa diyolar abi.:D:D yani aysun hala ordaaa;)
Eyvallah Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko o kim ya resmi warmı, güzel degilse aysun kalsın sen resim istersin de ben koymazmıyım bea işte elisha cuthbert:D:D:D.......
Dark_Blue Orjinal Mesajı Yazan: _Stallion_ Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko o kim ya resmi warmı, güzel degilse aysun kalsın sen resim istersin de ben koymazmıyım bea işte elisha cuthbert:D:D:D....... o neeeee:P:P:P yaaaaa naptın sen stallion:D:D:D